سئو تهران

  • ۰
  • ۰

از هک شدن وب سایتتان جلوگیری کنید

به بیان مقاله صفر تا صد آموزش امنیت سایت به عنوان فردی که کار زیادی برای وب سایتتان کرده اید، هیچ چی بدتر از این نیست که وقتی که تلاش دارید داخل سایتتان شده اید با پیام هکر ها روبرو بشوید، نتوانید داخل کنترل پنل مدیریتتان بشوید و هیچ چیزی به جز یک صفحه از سایت هک شده شما تماشا نشده.پیشنهادی که همواره داشتیم، بکاپ گیری همیشگی از ساییتان هستش ولی علاوه بر این باید چندتایی از موارد نکات را رعایت کنید.

در این مقاله صفر تا صد آموزش امنیت سایت به  نکته خیلی ساده می پردازیم تا بتوانید امنیت زیادتری را برای وب سایت شما فراهم کند و از هک شدن سایت شما دوری کند.گام اول: سایتتان را آپدیت کنید.در زود ترین زمان ممکن تلاش در به روز رسانی همه محتویات سایتتان داشته باشید.پلاگین ها: پس از آپدیت CMS همه پلاگین هایی را که نسخه های بروزی دارند را به روز رسانی کنید.

علت این کار، پیدا کردن یک باگ در نرم افزار است که با انتشار نسخه های بروز، شرکت ارائه دهنده تلاش در برطرف کردن اشکال دارد.درسته یک باگ، احتمال دارد این باگ جدی نباشد، ولی اگر مهم بود و به روز نبودید، همه محتویات شما تحت خطر آسیب زننده ای قرار دارد.هکر ها همواره تلاش در پیدا کردن مسیر هایی دارند تا به سایت شما نفوذ کنند و پلاگین ها همواره درست ترین مسیر برای این کار است. و صفر تا صد آموزش امنیت سایت را با مطالعه بر روی همین پلاگین ها می توانید بدست آورید.

نحوه امنیت سایت

که بتوانند کنترل سایت شما را به دست آن ها بدهند.به روز رسانی همه این نکات کمتر از چندین وقت ممکن است پس به چه دلیل همین الان به کار نمی برید؟پلاگین های امنیتی رایگان که وجود دارد را نصب کنید.(و بروز رسانی آن ها را فراموش نکید نره پلاگین هایی مثل Security Sucuri در وردپرس امکانات اولیه خیلی خوبی به شما ارائه می دهد تا از بیشتر از خطرات ممکن به دور باشید.

این پلاگین ها به طور پیش فرض خیلی از وظایف امینی شما را حمل کرده  و دست بیشتر  هکر ها را کوتاه می کنند.برای بالا بردن امنیت وب سایت از HTTPS به کار ببرید.به عنوان یک بازدید کننده همواره به سراغ بار سبز رنگ مرورگر هستید، ولی آیا برایتان پرسش شده که علاوه بر حس یقین که به شما می دهد، چه راهکار هایی دیگری هم دارد؟با ما در صفر تا صد آموزش امنیت سایت همراه باشید.

HTTPS سبب می شود که اطلاعات در حال رد و بدل میان سایت شما و بازدید کنندگان، رمز گذاری بشود تا هیچ هکری نتواند آگاهی ها رو شنود، یا از آن ها به کار ببرد.تصور کنید فردی اطلاعات فردی ر در سایتی بدون بهره بری از این قوانین وارد کند! من که این کار را انجام نمی دهم.در تحقیقاتی که از اشخاص بازدید کننده سایت ها پرسش شد، ۴۲% آن ها ادعا داشتند.

که این رنگ سبز آدرس سایت، اثر زیادی بر تصمیمشان برای به کار بردن از آن سایت داشت است.این نکته مقاله صفر تا صد آموزش امنیت سایت این است که انتخاب پسورد امنتی بالا داشتن یک پسورد قوی مورد  بی اهمیتی به نظر می رسد تا اینکه شما دقت داشته باشید که ۱۲۳۴۵۶ همچنان هم محبوب ترین رمز دنیا هست!

انواع متفاوت پشتیبانی سایت

آموزش امنیت سایت برتر

  • ۹۹/۱۰/۲۵
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی