سئو تهران

  • ۰
  • ۰

تمام چیز ها درباره ی ارتقاء رتبه سایت

بالا بردن رتبه سایت در کمترین وقت احتمالی، عنوانی است که مقاله ارتقاء رتبه سایت پرداخته و بیشتر اشخاص معمولا به دنبال عملکردی برای آن می باشند. تصور کنید که شما یک سایتی را درست و طراحی کرده اید که از دید همه امکانات مربوط به قشنگی عالی است. پس چه چیزی برای بالا بردن رتبه سایت لازم دارید تا کاربران زیادتری آن را ببینند؟

برای اینکه رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بویژه گوگل بالا ببرید، اول از همه حتما با اصطلاح سئو شناخت  پیدا کنید.این لغت، عبارت جدیدی میان متخصصان آن نیست اما احتیاج به سعی جدی برای بهینه سازی آن دارید.

سئو را از نظر مقاله ارتقاء رتبه سایت می توان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بیان کرد. به معنا دیگر استفاده از روش هایی که سبب می شود سایت شما در صفحه اول گوگل جای گیرد را سئو گویند.

در این مقاله ارتقاء رتبه سایت هدف داریم که 5 راه اساسی و ابتدایی ارتقا رتبه سایت را که به شما یاری می کند تا سایتتان در مدت یک ساعت رتبه را بالا ببرد، بیان کنیم. البته خوب که بیان کنیم که این ارتقا احتمال دارد برای یک صفحه باشد نه همه سایت اما به هر صورت در همه سایت اثر مثبتی دارد.

شیوه اثر گذار ارتقا رتبه سایت

  1. انتخاب URL مناسب

پیش از اینکه وب سایت یا صفحه خود را درست کنید، باید اول از همه URL آن را معین کنید. URL یا همان اسم دامنه، در حقیقت همان چیزی است که کاربران آن را تایپ می کنند تا داخل صفحه سایت مورد نظر شما شوند. صفحه ای که در زمان تایپ URL به کاربران نمایش گذاشته می شود، در حقیقت خیلی پر اهمیت است که به سادگی نوشته و حفظ شود.

به کار بردن لغت کلیدی در URL، یکی از عامل های پر اهمیت بالا بردن رتبه سایت است.اسم دامنه باید دارا اسم اصلی کسب وکارتان باشد. البته نمی توان در اسم دامنه صفحه اصلی همچنین کلمات کلیدی را به کار برد و در حقیقت محدود است بعنوان نمونه که در مقاله ارتقاء رتبه سایت گفته شده این است که در سایت seokar.com، ما لغت کلیدیseoرا به کار برده ایم ولی همانطور که مشاهده می کنید لغت اصلی با لغتkarچسبیده است.

و اثر زیادی در گوگل ندارد. به جای آن باید لغات کلیدی را در سایر صفحات مثل مقاله ها به شیوه صحیح به کار ببرید..مورد پر اهمیت این است که تلاش کنید، معادل انگلیسی لغت کلیدی اساسی را در URL به کار ببرید نه فارسی و نه فینگلیش آن را تا بتوانیم اثر زیادتری را در بالا بردن رتبه سایت ایجاد کنیم.

  1. انتخاب title و متا تگ توضیحات تکی برای هر صفحه

هر صفحه شامل یک موضوع و عنوان ویژه است که محتویات درونی در مورد آن شرح می دهند. عنوان از پر اهمیت ترین نکات بالا بردن رتبه سایت است. موضوع را تحت متا تگ title می شناسیم، در حقیقت همان تب بالای مرورگر است که با جای گیری اشاره گر ماوس، محتویات درونی آن کاملا نشان داده می شود. این مدل موضوع که در مقاله ارتقاء رتبه سایت گفته شده با موضوع داخلی و اساسی محتوا که اساسا تگ h1 است مختلف است.

ولی اساسا متن آن ها یکسان هستند و سفارش می شود که حتما لغت کلیدی اصلی در آن ها استفاده شود.متا تگ دیگر، تگ description است که اسم دیگر همان تگ تشریح دادن خودمان است. این تگ برای گوگل امروزه پر اهمیت  است و درباره صفحه توضیحاتی می دهد. بعد از عوامل پر اهمیت دیگر بالابردن رتبه سایت است. خوب است که تقریبا دو بار لغت کلیدی اساسی نیز در آن به کار رود.

  1. انکرتکست

انکر تکست ها یکی از مناسب ترین مسیر ها در گوگل است که امروزه دقت زیادی به آن می شود. در خصوص انکرتکست مقالات مختلفی نوشته است و شیوه های مناسب آن بارها توضیح داده شده است. انکر تکست در حقیقت متنی لینک شده که کاربر را به صفحه دیگر که مطابق با موضوع آن مقاله یا جمله لینک شده است هدایت می کند. در حقیقت انکرتکست ها راهی اثرگذار برای ایجاد ارتباط میان صفحات است.

مورد پر اهمیت در استفاده از انکرتکست، استفاده از لغت کلیدی که به صفحه مورد نظر لینک داده می شود. بطور مثال که در مقاله ارتقاء رتبه سایت گفته شده این است که ما جمله انکر تکست را لینک داده ایم. این جمله باید به صفحه ای هدایت شود که لغت کلیدی آن صفحه، انکر تکست است وگرنه اثری که باید برای شما داشته باشد را نخواهد داشت.این ارتباط درونی میان صفحات همچنین با بالا رفتن رتبه صفحه و در کل باعث بالا رفتن رتبه سایت می شود.

با سئو تهران همراه باشید….

پشتیبانی سایت

 

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی