سئو تهران

  • ۰
  • ۰

آنالیز سایت

ده ابزار آنالیز سایت

1.SEOSiteCheckup : این لوازم آنالیز سایت خیلی از فاکتورهایی که ه گفته مقاله آنالیز سایت در آنالیز سایت لازم است را دارد مثل سرعت، مطابق پذیر و بهینه بودن برای گوشی، شبکه های اجتماعی و امنیت را حقیقتا نشان می دهد. این منلسب ترین ابزار تا این پارامترها را اساسی و به طور دقیق بررسی کنید و اگر منفی بودن، آن ها را بهینه کنید.

  1. Meta Tag Analyzer :متا تگ ها پر اهمیت ترین نکاتی هستند به گفته مقاله آنالیز سایت که گوگل دقت بخصوصی به آن ها می کند، در حقیقت اولین مکانی هستند که گوگل آن ها را مورد وارسی قرار می دهد و باید همه موارد و خصوصیت های آن ها را به طور مناسب به کار ببرید. این ابزار آنالیز سایت به شما می کند تا همه تگ های حیاتی که باید در کدهای سایت خود به کار ببرید را مورد وارسی دقیق و موشکافانه قرار بدهد و آن ها را بطور کامل تحلیل می کند.
  2. The Web Checker :این ابزار آنالیز سایت به شما یاری می کند تا وب سایت ها را برای عامل هایی مثل سئو، عملکرد، طراحی گوشی، امنیت و کارایی نیز مورد وارسی دقیق قرار بدهید. البته احتمال دارد به گفته مقاله آنالیز سایت همه این ابزارها خروجی و هدف هماهنگی دارند اما برای سئوکاری لازم است که سایت خود را دقیقا با همه این ابزارها برسی کند.
  3. Bing SeoAnalyzer :تحلیل بک لینک و کلمات کلیدی و جستجوی آن ها، از مدل فعالیت های اساسی است که بواسطه این ابزار آنالیز سایت رایگان صورت می گیرد. یکی از خصوصیت های خارق العاده این ابزار، کع در مقاله آنالیز سایت آمده پیشنهاداتی است که بواسطه خود آن برای بهتر کردن سایتتان داده می شود.
  4. SEO Analyzer :این ابزارآنالیز سایتبه چک کردن سئو، سرعت سایت، شبکه های اجتماعی می پردازد و به همراه اسکرین شاتی که از همه سایت شما ارائه می شود، پیشنهاداتی هم به خاطر بهتر کردن جایگاه سایتتان در گوگل ارائه می دهد. در حقیقت می توان این را یک لوازم همه کاره بدانیم که در یک پک سئو جمع شده است.
  5. Woorank :همه شما با ورنک آشنایی دارید و حداقل برای یک بار هم که شده اسم آن به گوشتان خورده است . یک ابزار آنالیز سایت که به طور دقیق و عمقی به تحلیل اساسی سایت می پردازد. در سطوح بالاتر و تخصصی  که به شما اطلاعات تکمیلی درباره قابلیت همخوانی آن با گوشی، پیشنهاداتی برای خوب تر شدن و اسم دامنه های شبیه هم همچنین ارائه می دهد.

ورنک یکی از مشهور ترین ابزارهای رایگان آنالیز سایت که 75000هزار وبسایت بواسطه آن مورد پردازش قرار گرفته اند.

  1. Ahrefs :یکی از مشهور ترین بررسی کننده های بک لینک و آنالیز آن ها همچنین می باشد. در حقیقت اگر هدف دارید که بک لینک های سایت خود را بررسی کنید، مناسب ترین ابزار این سایت است.
  2. Lipperhey :ساختار و شکل این سایت مشابه به ورنک می باشد و در حقیقت می توان گفت که همه آگاهی هایی را که ورنک نشان می دهد را همچنین به شما نشان می دهد ولی با کمی اختلاف که شاید ممکن است محسوس نباشد. البته سایت هایی زیادی در دنیا مشابه به ورنک وجود دارند ولی اعتبار آن ها هیچکدام به اندازه این ده سایت ممکن است نباشد.

در هر صورت این هم یک ابزار رایگان آنالیز سایت است که به گفته مقاله آنالیز سایت به راحتی می توانید از ان استفاده کنید.

  1. Website Grader :این ابزار آنالیز سایت  که بواسطهHubspotمورد پشتیبانی قرار می گیرد، بر چهار ارزش زیر تمرکز اساسی می کند:
  • عملکرد
  • موبایل
  • سئو
  • امنیت

این ابزار به شما همه موارد غلط چهار مورد بالا را بیان می کند و از این جهت شما می دانید چه نکاتی را باید برطرف کنید.

10 .Nibbler :این ابزار برای تحلیل سایت شما 25 ارزش را در نظر می گیرد و پس از اسکن مناسب از آن ها، رتبه و نمره ای همچنین به سایتتان اختصاص می دهد. علاوه بر این، هر ارزشی همچنین شامل نمره ای و به شما یاری می کند تا دقیقا اشکالات هرکدام را بررسی و برطرف نمایید.

همانطور که مطالعه و مشاهده کردید در مقاله آنالیز سایت ، ساختار همه این وبسایت ها مشابه به یکدیگر است و برخی از آن ها برروی ارزش های ویژه ای تمرکز زیادتری نسبت به بقیه دارند. این دیگر به شما وابسته است  که کدام ابزار را انتخاب کنید.

با سئو تهران همراه باشید….

پشتیبانی سایت

 

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی