سئو تهران

  • ۰
  • ۰

برطرف کردن اشکالات سایت

بعضی اوقات ممکن است بدون استفاده از پشتیبانی سایت مفید در اثر وقت اشکالاتی در وب سایت مشاهده شود.خیلی از شرکت های ارائه دهنده کار سایت تیم تست و کنترل کیفیت دارند.وظیفه تیم تست این است که اشکالات ممکن برای وب سایت را وارسی کند.این اشکالات در صورت دیدن توسط طراحان برطرف می شود.

ولی بعضی اوقات بعد از گذشت وقت مشکلات نمایان می شود.در این صورت باید هرچه زود تر برطرف شود.بعضی طراحان نیز پنلی برای مدیریت محتوا و ساختار سایت در اختیار می گذارند.مدیر وب سایت می تواند اطلاعاتی در سایت درست کند و یا متنی را عوض کند.در این موارد اگر این فرد اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت نداشته باشد ممکن است ایراداتی رخ دهد.

به هر حال اشکالات و مشکلات به وجود آمده باید زودتر با استفاده از پشتیبانی سایت مفید برطرف شود.بله وب سایت نیز بعضی اوقات نیاز به تعمیرات دارد!نیاز به دکتر و دوا دارد تا حالش خوب شود.اشکالات به وجود آمده ممکن است سبب کند شدن سایت شود،لینک ها خراب شود،شکل ظاهری سایت به هم بریزد و خیلی از موارد دیگر.هر کدام از این موارد اثر مخربی دارد.

بد بودن شکل ظاهری سایت از دید بازدید کننده ناخوش آیند است.می تواند وب سایت را ترک کند.خراب شدن لینک ها روی بالا رفتن رتبه سایت شما اثر منفی خواهند گذاشت و… ، با ما در مقاله ی پشتیبانی سایت مفید همراه باشید.

برنامه نویسی تحت وب

احتمال دارد سایت شما نیاز به برنامه نویسی تحت وب داشته باشد.این مورد یکی از تخصص ترین کارهای سایت می باشد. به همین علت به مهارت ها و تسلط بسیار زیادی نیاز دارد.اگر شما با برنامه نویسی وارد نباشید باید این کار را به یک شرکت با اعتبار واگذار نمایید.برنامه ریزی تحت وب با برنامه نویسی کامپیوتر خیلی فرق دارد.مقاله ی پشتیبانی سایت مفید را دنبال کنید.

در رایانه برنامه ای روی سیستم نصب می شود.اما در این سایت چنین چیزی نیست.بلکه در خود سایت پردازشی انجام می شود.زبان های متفاوتی برای انجام یک پروژه برنامه نویسی تحت وب وجود دارد.به طور نمونه برنامه نویسی تحت وب می تواند توسط زبان php یا java و یا خیلی دیگر از زبان ه انجام گردد.

با استفاده از برنامه نویسی تحت وب با توجه به مدل برنامه مورد نظر کد یا شبه کدهایی به آن زبان نوشته می شود.این کدها در سرور جای می گیرند. زمانی که که کاربر می خواهد از این برنامه ها استفاده کند کافی است که به وب سایت شما رجوع کند.بعد از اجرای برنامه در سایت شما،کدهایی که نوشته شده اند در سرور عملیات انجام می شود.

بعد خروجی در یک صفحه وب و یا فرمت هایی مثل pdf به کاربر نمایش داده می شود.همانطور که گفته شد پشتیبانی سایت مفید یکی از کار های سایت تخصصی ای می باشد.البته برنامه نویسی تحت وب حتما نباید متصل به کار سایت شما باشد. بلکه می تواند کل خدمات سایت شما باشد!به این معنی که کاربر تنها به این دلیل وارد سایت می شود.

که موردی برای او پردازش شود.برنامه نویسی تحت وب باید تخصصی و حرفه ای باشد و باید استاندارد های جدید و بروز برنامه نویسی انجام شود.استفاده از کدهای سنگین و شیوه های قدیمی برنامه نویسی می تواند کیفیت کار شما را خیلی آسیب دار کند.در همه کار های اینترنتی سرعت حرف اول را می زند. برنامه نویسی تحت وب نیز باید با قوانینی نوشته شود که سبک باشد تا بتواند به سرعت اجرا شود.

آنالیز سایت

ارتقاء رتبه سایت

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی