سئو تهران

  • ۰
  • ۰

آیا امنیت وردپرس در معرض خطر هست

امنیت در مقاله آموزش امنیت سایت عالی به مفهوم جلوگیری از به دزدیده شدن اطلاعات است. اطلاعاتی که ماه‌ ها و سال‌ ها برای گرفتن آن زحمت‌کشیده‌اید! فهرست ایمیل کاربران و آمار فروش وب‌ سایت شما هم دارای این اطلاعات خواهد بود. چه بپذیرید و چه خیر، وب‌ سایت شما همواره در شبکه جهانی اینترنت آنلاین است و در صورت درست کردن با ریسک‌ های امنیتی می ‌باشد.

از جهتی وب سرور سایت شما همواره پنجره‌ای میان کسب ‌و کار شما و چهانی اینترنت است.توضیه مقاله آموزش امنیت سایت عالی دوره آموزش امنیت وردپرس راه حلی خوبی برای بالا بردن امنیت سایت شماست.به‌طور اساسی می ‌توان بیان کرد که امنیت سایت وردپرسی شما به خیلی موارد وابسته است. تنظیمات و ماژول ‌های به کار برده شده بر روی سرور سایت شما٬ قالب ‌ها و پلاگین های استفاده شده.

بر روی وردپرس شما و در آخر پر اهمیت ترین عنوان نصب و تنظیمات افزونه ‌های امنیتی روی وردپرس شما همه این ها از اهمیت بخصوصی دارا هستند. در نتیجه اگر این نکات را به‌ طرز صحیحی رعایت کرده باشید حتما سایت شما غیرقابل نفوذ خواهد بود.با ما در مقاله ی آموزش امنیت سایت عالی همراه باشید.

آیا وردپرس دارای امنیت است

همواره زمانی که بحث امنیت سایت می‌ شود٬ سوال برای کاربران پیش می آید که  آیا وردپرس دارای امنیت است یا خیر؟ مناسب ترین پاسخی که برای این پرسش در مورد هر سیستمی (چه وردپرس و چه لینوکس و…) پیدا کردیم این است که:در نتیجه نباید گفته شود که کدام سیستم امنیت بالاتری دارد سیستم مدیریت محتوای جهان است! در حقیقت خوب است.ما را در آموزش امنیت سایت عالی دنبال کنید.

بگوییم وردپرس قابلیت انعطافی دارد و سیستم مدیریت محتوای جهان است. بوسیله این انعطاف ‌پذیری می ‌توانید آن را به امنیت ترین سیستم مدیریت محتوای جهان تبدیل کنید. برای این کار فقط کافی است حرفه  ای امنیت وردپرس شوید.در دوره آموزش امنیت سایت به طور عملی تشریحاتی کامل در مورد امنیت وردپرس و چگونگی برطرف کردن باگ ‌های امنیتی سایت ارائه خواهیم کرد.

با استفاده از این شیوه ها و روش ها می ‌توانید امن بودن سایت خود را تا چند صد برابر بالا ببرید.در جلسه اول این دوره آغاز می ‌کنیم به تشریحاتی در مورد امنیت و اینکه معنی ما از امنیت چیست؟ آیا وردپرس دارای امنیت می ‌باشد یا خیر؟ و شما و هاستینگ سایت شما چه کاری در امنیت سایتتان می توانید به کار ببرید .

سپس داخل فاز دوم آموزش شده و در مورد امن بودن شرکت شما٬ شیوه عقد قرارداد کاری و لحاظ کردن موضوع امنیت در قرارداد های کاری شرکتتان گفتگو می ‌کنیم. همینطور جلسه سوم را با عنوان جفنگ‌ ها و اسپم ‌ها در وردپرس تشکیل خواهیم داد؛ که با پایان یافتن این جلسه صرفه‌ جویی خیلی بیشتری در وقت کاری خود خواهید داشت.

در جلسه چهارم آموزش آغاز به امنیتی کردن سایت وردپرسی می ‌کنیم. پس از آن از جلسه پنجم و ششم وردپرس را با موارد زیادتری در مورد امنیت وردپرس و شیوه های تخصصی تر ادامه خواهیم داد. علاوه‌ بر این به گفته مقاله آموزش امنیت سایت عالی جلسه هفتم را در مورد نحوه امنیت سرور و امکانات مورد احتیاج برای میزبانی ایمن یک وب ‌سایت وردپرسی آغاز می ‌کنیم.

پشتیبانی سایت عالی

آموزش پشتیبانی سایت سال 99

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی