سئو تهران

  • ۰
  • ۰

پشتیبانی سایت چگونه است

در حال حاضر که بازار تجارت الکترونیک داغ است به گفته مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 ، هر تجارتی (چه سنتی و چه جدید) از یک سوپرمارکت محلی گرفته است تا شرکت های معروف و بزرگ بین المللی احتیاج به دارا بودن یک وبسایت قشنگ و فعال را در خود احساس می کنند. یک وبسایت قشنگ یقینا می تواند دید مشتریان شما را در نگاه اول به خود توجه نماید.

و مشتری را به جهت سایت شما تشویق دهد. ولی سوالی که پیش می آید در مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 شما به عنوان صاحب تجارت(سایت)خود، بازدید کنندگان را تنها برای دیدن یک یا چند بار از سایتتان می خواهید یا مایل هستید مشتری با شما تعامل مالی و همکاری داشته باشد ؟!!یقینا در خواست شما مورد دوم است !تجارت شما هر چیزی که باشد.

سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت علمی، سایت آموزشی یا در هر حیطه دیگری، باید با درست کردن سایت قصدی داشته باشید  … ولی قصد شما تنها با طراحی قشنگ سایت تحقق نمی یابد !از آنجایی که تکنولوژی در حال حاضر به سرعت در حال بروز شدن است و هر روز مدل های بیشتری برای تجارت الکترونیک ارائه می شود.

به همین علت دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت باعث عوض شدن زیادی است.در این موقعیت است که پشتیبانی سایت مهم بودن خود را نشان می دهد. وقتی که طراحی و پیاده سازی سایت شما پایان یابد در  دید عموم قرار می گیرد این کارایی پشتیبانی سایت است که کاربران را در سایت شما می مانند و سبب بالا رفتن بازدید روزانه و در نتیجه درآمد زیادتر شما خواهد شد.

زیاد کردن محتوای بروز، پشتیبانی فنی، برطرف کردن اشکلات احتمالی، اضافه کردن صفحه و خصوصیت های بروز به سایت، آپدیت  سایت و پر اهمیت ترین آن ها به این معنی است که حفاظت از اطلاعات سایت شما و خیلی نکات دیگر می تواند از خدمات پشتیبانی سایت باشد.شرکت های مختلفی در حیطه طراحی و برنامه نویسی سایت مشغول به کار هستند.

 اما در حیطه پشتیبانی سایت که خیلی پر اهمیت  تر و حساس تر از قسمت آماده سازی سایت است به طور جدی فعالیت نمی کنند.ما با در محتوای آموزش پشتیبانی سایت سال 99 همراه باشید.

بعضی از خدمات پشتیبانی :

  • درست کردن محتوا برای سایت: هر سایتی برای جلب توجه مشتریان خود احتیاجی به محتوایی جدید و با مفهوم دارد. تیم پشتیبانی با نویسنده هایی حرفه ای در حیطه های متفاوت آماده تولید محتوای بروز و با ارزش برای سایت شما می باشد.ما را در مقاله ی آموزش پشتیبانی سایت سال 99 دنبال کنید.
  • پشتیبانی فنی: تمام سایت ها از وقتی که منتشر می شوند احتیاج به یک پشتیبان فنی دارند که همواره در دسترس باشد و اشکالات ممکن سایت را پیش از اینکه کاربران آن را مشاهده کنند برطرف کند. گروه برنامه نویسی  این وظیفه پر اهمیت را برای شما انجام می دهد تا خیالتان از آماده بودن سایتتان برای همواره آسوده باشد.
  • اضافه کردن خصوصیت های جدید: احتمال دارد شما در زمان کار با سایتتان مطلع شوید که سایت شما احتیاج به امکاناتی جدید برای تعامل زیادتر با مشتریان دارد. این امکانات به گفته مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 می تواند دارای درست کردن صفحه ای جدید برای سایت، برنامه نویسی و درست کردن ماژولی جدید برای سایت و حتی دیزاین جدید برای قسمت های متفاوت سایت شما باشد.

پشتیبانی سایت مفید

آنالیز سایت

 

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی