سئو تهران

  • ۰
  • ۰

پرتال ها (Portals)

پشتیبانی سایت عالی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت،پرتال ها  سایت های دینامیک نیز نوعی از سایت ها هستند که در نهایت چندین هدف و مقصود متفاوت را در یک سایت دنبال می کنند.به عبارت دیگر مجموع چند سایت دینامیک که برای بدست آوردن یک هدف مشترک برای یک مدیر و یا مجموعه ای از شرکت ها را می توان یک پرتال نامید.به عنوان نمونه پرتال خبری می تواند از چند سایت کوچک تر به وجود آمده باشد.

که هر یک امکان خاصی چون انتشار تصاویر،عضو گیری،انتشار اخبار،نظر سنجی و …را در اختیار مالکان و یا بهربرداران آن قرار می دهد.ضمن این که همه ویژگی‌ های یک سایت  استاتیک می تواند در یک پشتیبانی سایت عالی نیز توسط طراح سایت ایجاد گردد و طبق آن بهره برداری شود.در  طراحی وب سایت و ساخت سایت همواره پرتال‌ ها توسط سازمان ها، شرکت ها دولتی و خصوصی سفارش داده می شود.

و به علت نیاز به بروز رسانی قسمت های متفاوت اداره ی آن ها توسط یک فرد و یا Admin و یا خود طراح سایت بهینه سازی و نگهداری می شود .سایت استاتیک و نیمه دینامیک فلش (Static and Dynamic Flash Website) : در  طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های گرافیکی و یا در اصلاح Flash نیز  دو نوع استاتیک و نیمه دینامیک قلمداد می شوند که توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی و مدیریت محتوا می شوند این مدل طراحی خیلی وقت است که منسوخ شده است.

همواره” از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های تغییر یا هوشمندی در این سایت ها استفاده می شود اما کاملأ به سلیقه طراح سایت بستگی دارد.به طور کلی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های فلش  استاتیک غیر قابل تغییرند وبه مانند سایت های ثابت توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر آن نیاز است به افرادی رجوع کنیم.با ما در پشتیبانی سایت عالی همراه باشید.

پشتیبانی وب سایت های پویا

کمک بگیریم  که به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش پشتیبانی سایت عالی برخوردار هستند و نمونه کارهای قابلی در این مدل کارها داشته باشند اما اکثرأ این تکنولوژی در Multimedia ها بیشتر کاربرد دارد اما سایت های فلش کاملأ پویا و داینامیک نیستند اما مثل  سایت های دینامیک طراحی و بروزرسانی محتوائی خواهند شد  و قابل تغییر نیز می باشند.

ولی تغییر دادن در آن ها به سادگی  سایت های دینامیک نیست و نیز بهینه سازی محتوائی در آن ها بسیار محدود تر از سایت های داینامیک است.از محاسن اصلی اینگونه سایت های نیمه داینامیک وب سایت های فلش جذابیت آن ها است،توانایی ایجاد گرافیک زیبا و هم چنین انیمیشن ‌های جذاب.ما را در مقاله ی پشتیبانی سایت عالی همراهی کنید.

ولی از معایب عمده ی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت آن ها می توان به امکان خوانده نشدن اطلاعات موجود در آن ها توسط موتور های جستجوگر و سرعت کم بارگذاری اشاره نمود زیرا قالبأ No index هستند.در طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های فلش برای کسانی مناسب است که نیاز به معرفی خود و تبلیغات دارند و کسی در سایت آن ها ثبت نام نمی کند و یا خدمات خاصب نمی گیرد.

آموزش پشتیبانی سایت سال 99

پشتیبانی سایت مفید

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی