سئو تهران

  • ۰
  • ۰

SMO چیست؟

SMO مخفف لغت Social media optimization است و به مفهوم درست کردن شبکه های اجتماعی می باشد.SMO اثر مستقیمی بر روی علاقه (Popularity) سایت شما در اینترنت می گذارد. مفهوم اساسی SMO این است، وقتی که شما مبحثی را در سایت و یا حساب کاربری تجاری خود بارگزاری می کنید.

و مردم نسبت به متن شما عکس العمل نشان می دهند به این مفهوم است که متن شما پر اهمیت و اثر گذار واقع شده و در چنین وضعیتی گوگل اهمیت بخصوصی به سایت شما می دهد.SMO چطور روی سایت اثر می گذارد؟شبکه های اجتماعی با دو مدل حساب کاربری کار می کنند.

(حساب کاربری تجاری و حساب کاربری شخصی) هر کدام از این حساب ها اثر ویژه ای به خودشان را روی سایت شما می گذارند. متن های شما باید در هر دو مدل حساب های کاربری قرار گیرد و هر کدام به شیوه ای جداگانه بر روی سئو سایت و علاقمندی سایت اثر می گذارند.

گوگل به درستی به گفته این مقاله می تواند فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی را وارسی کند. مطالب ، عکس ها و ویدئو ها تمام این ها برای گوگل قابل شناخت هستند، همینطور اندازه دنبال کنندگان حقیقی سایت در شبکه های اجتماعی از دید گوگل خیلی پر اهمیت است و به سایت برای فعالیت در شبکه های اجتماعی ارزش زیادی می دهد.

مفهوم از Social media optimization اشتراک گذاری متن هایی در حساب کاربری شخصی است ، SMO فقط در وقتی اثر گذار خواهد بود که متن ها و یا کالا هایی که در آن قرار می گیرد برای کاربر جالب  باشد تا آن مقاله را با دیگران یا در حساب کاربری شخصی خود به در میان بگذارد.

بازاریابی فضا های اجتماعی و سئو

بازاریابی فضا های اجتماعی و سئو در حال حاضر در هم تنیده اند و تاثیر مستقیمی بر روی یکدیگر دارند. بویژه که این تاثیرگذاری از جهت شبکه های اجتماعی بر روی سئو می باشد. در حال کنون گوگل با واریی سیگنال های اثرگذار از طرف فضا های اجتماعی بر روی رتبه سایت ها تاثیر می گذارد.

و طبق بیان کارشناسان، این ارزشگذاری یکی از ارزشگذاری های اساسی در رتبه بندی سایت ها در آینده  خواهد بود.چالش های به کار بردن از فضا های اجتماعی :

به گفته مقاله شبکه های اجتماعی فعالیت در فضا های اجتماعی و به کار بردن از خدمات بازاریابی در آن با چالش های بیشتری رو به روست که سئو تهران با فرا دادن آموزش ها و خدمات مشاوره ای و عملی تلاش در ارائه مناسب ترین راهکار  ها در برابر این چالش هاست. در ادامه به بررسی برخی از این چالش ها می پردازیم.

  • اندازه فضا های اجتماعی در حال کنون با رشد زیادی روبه رو شده است و اشخاص بیشتری در آن ها پویا هستند. یک بازاریابی پر تلاش در شبکه های اجتماعی دارای فعالیت در چندین شبکه می شود و این عنوان توان بیشتری را می طلبد. در حال کنون ابزارهای اینترنتی زیادی موجود هستند که به طور اتوماتیک می توانند پست کردن مقاله ها را برای شما مدیریت کنند.
  • یکی از قصد های اساسی فضا های اجتماعی هدایت کاربران به جهت سایت می باشد که به گفته این مقاله یکی از سیگنال های اثر رتبه بندی برای گوگل است. چرا که ورودی های سایت از جهت فضا های اجتماعی رفرال می باشد و اثر مثبتی در سئو دارد. ترغیب افراد به کلیک بر روی لینک ها نخستین چالش در این حیطهه است.
  • مختلف بودن فضا های اجتماعی یکی دیگر از این چالش هاست. شما باید با به کار بردن از شناخت کاربران و قصد کردن اساسی خود در فضا اجتماعی، مخاطبین صحیح خود را شناخت پیدا کرده و در فضا های اجتماعی مناسب با آن فعالیت کنید.
  • پر اهمیت ترین چالش در بازاریابی فضا های اجتماعی تغییر به دنبال کنندگان و کاربران به مشتری است، این که بتوان آن را راغب به سفارش و به کار بردن از خدمات سایت کرد. همینطور با تبلیغ در دیگر فضا های اجتماعی همچنین می توان به این نتیجه رسید. انتخاب صحیح رسانه های با ارتباط و شبکه هایی که بتوانند برای شما درآمد درست کنند یکی دیگر از چالش های با ارتباط می باشد.

مدیریت بازاریابی فضا های اجتماعی با دقت به تشریحات بیان شده کار سختی است و در این مسیر به مشاوره اشخاص حرفه ای احتیاج دارید.

ممکن است احتیاج داشته باشید که این کار را به اساسا به آن ها بسپارید. سئو تهران پر افتخار است که به گفته مقاله شبکه های اجتماعی یکی از حرفه ای این کار کلیه امور مرتبط به بازاریابی فضا های اجتماعی شما را در دست بگیرد.

با سئو تهران همراه باشید….

پشتیبانی سایت

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی