سئو تهران

  • ۰
  • ۰

فعالیت های پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس ارزان چیست ؟ پشتیبانی سایت مجموعه فعالیت هایی است که بواسطه مدیر سایت و یا پشتیبانی سایت سبب بقای وب سایت انجام می گرد، این فعالیت ها دارای ” عیب یابی و برطرف کردن مشکلات ، پشتیبانی فنی و محتوایی ، سئو و بهینه سازی و… ” می باشد.

روال کار خیلی از شرکت ‌ها به این طور است که پس از پایان یافتن قرارداد دیزاین، فعالیت پشتیبانی را برای ادامه خدمات سایت دیزاین شده در نظر نگرفته‌ اند و این عدم پشتیبانی در صورت بوجود آمدن اشکالات مقطعی کار را برای خیلی از وب‌ مستران سخت می‌ کند.

و این اشکالات می ‌توانند سایت را برای چند ساعت از دسترس کاربران بیرون آورند که این خود سبب داخل شدن خساراتی به شرکت مرتبط می ‌شود.در نتیجه طبق بیان مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان ، پشتیبانی وب سایت یک اساس پر اهمیت برای دارندگان سایت‌ های درآمدزا به شمار می ‌آید.

با دارا بودن پشتیبانی آنلاین خدمات سایت وردپرسی خود را تضمین کنید.یکی از فعالیت های تخصصی سئو تهران ، فعالیت پشتیبانی کردن از سایت وردپرس می باشد. اگر یک سایت وردپرسی را دارا باشید و برای مدیریت درست و برطرف کردن مشکلات آن احتیاج دائمی به یک متخصص وردپرس دارید می توانید از سئو تهران استفاده نمایید.

فعالیت پشتیبانی سایت وردپرس 

1- بروزرسانی مرتب همه قسمت ها

2- توسعه و ویرایش قسمت های متفاوت (برنامه نویسی و گرافیکی)

3- برطرف کردن مشکلات و ارور های هسته، قالب و افزونه ها

4- زیاد شدن سرعت صفحات قبلی و جدید سایت

5- بررسی همیشگی امنیت سایت و مانیتورینگ امنیتی

6- برطرف کردن مشکلات سئوی مطالب

7- پشتیبان گیری همیشگی از سایت

8- درست کردن محتوا در صورت احتیاج

9- اشتراک گذاری مباحث در شبکه های اجتماعی

و همه موارد دیگر …

نکات پشتیبانی وردپرس

1- ارتقا دادن نامحدود برنامه نویسی و گرافیکی :

در این فعالت در مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان ما همه تغییرات مورد احتیاج شما در قالب و افزونه ها را انجام می دهیم. اگر هدف داشته باشید شکل هر قسمت از قالب خود را تغییر دهید و یا کارایی جدیدی به قالب خود اضافه کنید، ما آن را به طور کاملا حرفه ای و بدون هیچ افزونه برای شما انجام می دهیم تا سایت شما به طور کامل سودمند باشد.

خیلی پیش می آید که شما می خواهید فعالیت های بیشتری به کاربران خود ارائه دهید، یا بتوانید آن ها را به طور راحت تر و تخصصی تر مدیریت نمایید، در این صورت احتیاج دارید تا از بعد برنامه نویسی وبسایت خودتان را افزایش دهید.همینطور با دقت به تغییر ذائقه مخاطبان، وبسایت شما باید شکل جذاب تر و کاربرپسندتری دارا باشد.

ما قالب شما را از دید گرافیکی به طور دائم عوض می کنیم تا یک قالب بسیار قشنگ و جالب داشته باشید و کاربرانتان از حضور در وبسایت خوشحال شوند و تجربه شیرینی داشته باشند.با ما در پشتیبانی سایت وردپرس ارزان همراه باشید.

2- پشتیبان گیری و بکاپ روزانه :

این فعالیت همواره بواسطه مدیریت هاست صورت می گیرد اما هم بازه ی زمانی آن ها به گفته مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان احتمال دارد روزانه نباشد و هم به طور صددرصدصد نمی شود به آن ها اعتماد کرد. ما روزانه از همه وبسایت شما دارای فایل ها و دیتابیس به طور اساسی پشتیبان می گیریم.

و آن را در یک محیط امن نگه میداریم تا هر زمان که احتیاج داشتید، آخرین تغییرات خود را دارا باشید و هیچ آگاهی هایی از وبسایت شما از دست نرود.

3- برطرف کردن مشکلات قالب و باگ های قالب و افزونه ها :

در زمان مدیریت سایت احتمال دارد به گفته مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان با برخی خطا های برنامه نویسی در قالب و افزونه ها روبرو شوید. برطرف کردن این خطا ها در برخی نکات دشوار است و احتیاج به دانش و تجربه حرفه ای برنامه نویسی دارد.بعضی اوقات به علت نصب یک افزونه و نبودن هماهنگی میان این افزونه و هسته وردپرس یا افزونه های دیگر، ارور هایی رخ می دهد.

یا بعضی اوقات خطا هایی به علت اشکالات سرور و آپتیمایز نبودن وبسایت شما رخ می دهد.چند نکته از خطاهای معروف که در سایت های وردپرسی رخ می دهد و احتیاج به پشتیبان وردپرس دارد که در مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان مطرح شده است.

  • خطا های مرتبط به سرور internal server error
  • خطا های مرتبط به syntax وردپرس
  • خطا های مرتبط به ارتباط سایت با دیتابیس
  • خطا های مرتبط به آپلود فایل
  • خطا های ریدایرکت
  • و غیر

در صورت به رخ دادن این خطا، ما به سرعت آن ها را برطرف می کنیم تا روند عادی استفاده از وبسایت شما انجام شود و اشکالی در ارائه فعالیت به کاربران خود نداشته باشید.

4- بررسی همیشگی امنیت سایت و مانیتورینگ امنیتی :

مطلب امنیت، امروزه قسمت پر اهمیتی از مدیریت سایت در مقاله پشتیبانی سایت وردپرس ارزان اگر یک سایت امن نداشته باشید، احتمال دارد آگاهی های حساس شما و یا کاربرانتان که به شما اعتماد کرده اند به سادگی از دست برود.ما به طور فنی وب سایت شما را بطور کامل ایمن می کنیم.

و با ابزار های حرفه ای که وجود دارد به طور دائم امنیت وب سایت شما را مراقب هستیم  تا هیچ حفره و باگ امنیتی برای نفوذ اشخاص مخرب و آسیب به وب سایت شما بوجود نیاید.

5- برطرف کردن اشکالات سئو داخلی وب سایت :

هرچند نگارش یک نوشته مناسب و مورد احتیاج کاربر خیلی مهم است اما اگر از دید فنی وبسایت شما آپتیمایز نباشد، آن صفحه در گوگل بالا نخواهد آمد! از جمله فاکتور های پر اهمیت سئو داخلی وبسایت، سرعت لود می باشد که خود شامل فاکتور های فنی خیلی بیشتری است.

همینطور با دقت به افزایش بیش از اندازه کاربران موبایلی وب سایت ( تا 70 درصد) نسبت به دسکتاپ، احتیاج است وب سایت شما بطور کامل برای این کاربران بهینه باشد وگرنه قسمت پر اهمیتی از کاربران خود را از دست خواهید داد.ما همه فاکتور های تکنیکال و حرفه ای وب سایت شما را مرتب می کنیم.

تا صفحه شما بطور کامل موردپسند کاربر و گوگل باشد و بتوانید در رتبه نتایج جستجو ها آشکار شوید.این فعالیت بعد فنی دارد و مرتبط به نگارش محتوا نیست اما اگر محتوای شما فاکتور های مورد احتیاج کاربر (گوگل) را نداشته باشد، آن ها را همچنین بهینه می کنیم.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

  • ۹۹/۱۲/۱۳
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی