سئو تهران

  • ۰
  • ۰

راهنمای کامل دیزاین وب سایت

اگر شما به دنبال یک راهنمای کامل دیزاین وب سایت رایگان برای خود هستید، این مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران را می پسندید.این یک یادگیری قدم به قدم و ساده است که پس از مطالعه کردن آن می توانید دیزاین وب سایت با وردپرس را از اصل در کمتر از ۲ ساعت یاد بگیرد و به درست کردن وبسایت های رایگان بپردازد.

در حقیقت شما در این مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران گام به گام یاد می گیرید که چطور یک سیستم مدیریت وبسایت خوب برای خود پیدا کنید، بعد قالب مرتبط به کار خود را روی آن پیاده سازی کنید و در آخر وب سایت خود را مدیریت کنید.۳ مرحله اساسی در این راهنما :

۱. پلتفرم مناسب برای دیزاین وب سایت خود را انتخاب نمایید.

۲. اسم دامین و میزبان سایت خود را انتخاب کنید.

۳. وب سایت خود را نصب، دیزاین و تغییر دهید.

# گام اول : پلتفرم مناسب برای دیزاین وب سایت خود را انتخاب نمایید

پیش از اینکه شما در مورد دیزاین و اسم دامنه خود نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای درست کردن وب سایت خود بکار می گیرید.

ادامه ی راهنمایی های دیزاین سایت وردپرس

# گام دوم : یافتن یک اسم دامنه و هاست

برای درست کردن یک وب سایت جدید اینترنتی، به گفته مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران شما احتیاج به دو چیز دارید:

  1. اسم دامنه (یک آدرس وب مانند nexar.ir)
  2. هاست وب (یک سرویس است که سایت شما را به اینترنت اتصال می کند و مثل هارد اطلاعات سایت را داخل آن می ریزید.)

پلتفرم وردپرس رایگان است، ولی یک اسم دامین و میزبان وب (هاست) برای شما قیمت در تقریبا ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال به دنبال دارد، اما باز هم قیمت آن ها کمتر از خوردن یک پیتزا در شمال تهران است! ما همواره برای خرید دامین و هاست وبسایت های درست شده بواسطه خودمان و شرکت سئو تهران از مهین وب سایت یا هاست ایران به کار می بریم.

از هر دو وب سایت خیالتان بطور کامل راحت باشد ولی باید اطلاع داشته باشید در مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران که یک مورد پر اهمیت در این یادگیری دیزاین وب سایت همین مورد است که هاست و دامنه را نباید از هر مکانی خرید!شرکت های متفرقه فروش هاست و دامنه می توانند به شما ضرر های بزرگی بزنند. بطور نمونه شگفت زده نشوید اگه به شما زنگ زدند و بیان کردند که اطلاعات شما پریده، از هر مکانی هاست می گیرید، هاست لینوکس باشد و شامل کنترل پنل CPanel.

# گام سوم : نصب و درست کردن وب سایت + عوض کردن قالب انتخابی

زمانی که اسم دامنه خود را خریداری کرده اید و هاست خود را روی دامنه تان درست کردید (این کار را شرکت هاستینگ صورت خواهد داد)، شما مسیر را به درستی جلو رفته اید. حالا وقت آن است که به درست کردن وب سایت خود بپردازید. نخستین موردی که شما باید انجام دهید این است که وردپرس را روی هاست خریداری شده نصب کنید.

راهنمای نصب وردپرس

دو مسیر برای نصب وردپرس احتمال دارد ، از نظر مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران که مسیر نخست خیلی راحت تر از دیگری است.

۱. با یک کلیک وب سایت هایی مثل وردپرس (و جوملا و دروپال) را روی هاست خریداری شده نصب و درست کنید.

 طبق گفته مقاله طراحی سایت وردپرسی ارزان تهران بطور تقریبی هر شرکت میزبانی وب دارای اعتماد بخش نصب با یک کلیک کنید را برای درست کردن وردپرس دارد که سبب راحتی نصب این پلتفرم روی هاستینگ شما می شود.

۲. نصب دستی وردپرس

اگر به هر علتی (بعضی  از شرکت های میزبانی وب “نصب وردپرس فقط با یک کلیک” را بوجود نمی آورند) شما این انتخاب را ندارید، برای نصب وردپرس به صورت خودکار اقدام کنید، شما می توانید از راهنمای رسمی نصب وردپرس فارسی برای درست کردن وب سایت خود یاری بگیرید.با ما در سئو تهران همراه باشید.

طراحی سایت وردپرسی ارزان

طراحی سایت وردپرسی در تهران

  • ۹۹/۱۲/۱۴
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی