سئو تهران

  • ۰
  • ۰

راه های مختلف طراحی یک سایت وردپرسی

  • طبق نظر مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه دیزاین سایت استاتیک یا دیزاین سایت داینامیک
  • دیزاین سایت با به کار بردن از سیستم ‌های مدیریت محتوای opensource مثل جوملا و وردپرس و . . .
  • دیزاین سایت با به کار بردن از سیستم‌ های مدیریت محتوای اختصاصی
  • دیزاین قالب گرافیکی سایت به طور اختصاصی یا به کار بردن از قالب ‌های گرافیکی آماده

در دیزاین سایت داینامیک ، برای مدیریت راحت تر سایت از یک سیستم مدیریت محتوا (content management system) به کار برده می ‌شود. این نرم افزار ها قسمت مدیریتی را در اختیار مدیر سایت جای می‌ دهند؛ که امکان مدیریت، ویرایش و اضافه کردن مقالات و آگاهی ها را فراهم می ‌کند.

امکانات جانبی در دیزاین سایت داینامیک طبق نظر مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه به طور جداگانه به هسته اساسی آن اضافه می ‌گردد. هزینه دیزاین سایت داینامیک به مدل امکانات و مدل قالب انتخابی وابسته است. از دیگر علل های اثرگذار در هزینه دیزاین سایت داینامیک، به روز رسانی هسته سیستم مدیریت محتوا از دید امنیت و تکنولوژی است.

همواره به طور دوره ‌ای از جهت شرکت دیزاین وب سایت انجام می ‌شود. طبق بیان مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه در دیزاین سایت استاتیک، صفحات به زبان html دیزاین شده است. امکان عوض کردن محتوای آن به راحتی سایت داینامیک نیست. قیمت دیزاین سایت استاتیک وابسته به تعداد صفحات ثابت در سایت دارد.

قیمت دیزاین سایت داینامیک بیشتر از دیزاین سایت استاتیک است، ولی نباید این مورد را از یاد ببربد که در صورت اضافه کردن صفحات دیگر به وب سایت استاتیک، در آینده باید دوباره قیمت دیزاین سایت بپردازید. در صورتی که در دیزاین سایت داینامیک اضافه کردن صفحه جدید در پنل مدیریتی بواسطه مالک وب سایت صورت داده می‌ شود.

با دقت به قیمت اعلام شده اولیه در مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه برای دیزاین سایت تصمیم گیری نکنید و به اشکالات و اتفاقاتی که قرار است در آینده برای سایت‌تان اتفاق بیفتد تصور کنید. سایت شما علاوه بر شکل قشنگ و جالب احتیاج به پشتیبانی و بروزرسانی همیشگی دارد. اگر سایت شما به طور داینامیک دیزاین شده باشد، قیمت های کمتری در آینده پرداخت خواهید کرد.

راه های متفاوت کنترل محتوا ها در وردپرس

همان‌طور که اطلاع دارید در مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه پس از سایت ‌های استاتیک، که تغییر آن مستلزم مسلط به HTML , CSS , Javascript بود. به معنی شما باید برای عوض کردن متن، ظاهر و اضافه نمودن موارد احتیاج این را دارند که آن را به یک دیزاینر Front End بسپارید. ولی پس از مدتی برای اینکه این کارایی به این دشواری نباشد.

سیستم‌ مدیریت محتوا برای دیزاین سایت‌ های داینامیک به وجود آمد. تا اشخاص غیر تخصصی در پشت صحنه همان قسمت مدیریت بتوانند به سادگی مطلب، تصویر ، صوت و فیلم و همچنین حتی عوض کردن در ظاهر وب‌سایت خودشان بوجود آورند. وردپرس WordPress یک کارایی مدیریت محتوا CMS است.

که با یاری آن می توان مدل های متفاوتی از وب سایت از وبلاگ گرفته تا سایت های شرکتی و فروشگاهی را درست کرده. از قدرت و علاقه وردپرس همین بس که به اندازه ای بیش از یک چهارم وب سایت های پر اهمیت اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا به کار می برند. طبق بیان مقاله طراحی سایت وردپرسی به صرفه سایت های پر اهمیت  مانند Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی