سئو تهران

  • ۰
  • ۰

تمام مواردی که باید درباره ی یادگیری پشتیبانی سایت بدانید

در مقاله یادگیری پشتیبانی سایت عنوان شده است که اگر این یادگیری انجام نشود اشکالات بیشتری برای طرفین وبسایت رخ دهد هم صاحب وب سایت و هم دیزاینر سایت خیلی از مشتریان طراحی سایت در اصفهان بر این اعتقاد دارند که پشتیبانی سایت به معنی اینکه در هر شرایطی و هر زمان که احتیاجی به اضافه و کم کردن کالا یا خدمات در سایت شد باید گروه طراحی سایت این کار را انجام دهد که این تفکر غلط است.

به دلیل این که در مقاله یادگیری پشتیبانی سایت بیان شده همه فعالیت‌ های مرتبط به اضافه کردن کالا ها و خدمات در سایت جزو وظایف صاحب سایت می باشد و تنها در صورتی که در مورد آن توافق یکسانی با طراح سایت انجام شده باشد شرکت طراحی سایت وظیفه دارد به انجام آن خواهد بود پرسشی که پیش می آید.

این است که پس پشتیبانی سایت به معنی چیست و دارای چه نکاتی می شود پشتیبانی سایت را می توانیم دارای موارد زیر که در مقاله یادگیری پشتیبانی سایت گفته شده بدانیم :

1- طبق دید مقاله یادگیری پشتیبانی سایت ، یادگیری مدیران سایت که بتوانند به سادگی با فضا مدیریت سایت کار کنند تغییرات شان را صورت دهند که البته این تغییرات دارای تغییرات گرافیکی مثل عوض کردن طراحی سایت یا چیدمان سایت نمی باشد به دلیل این که این نکات احتیاج به آموزش های تخصصی تر می باشد.

ادامه ی نکاتی در زمینه ی پشتیبانی سایت

2- برطرف کردن عیب های ممکن که در مقاله یادگیری پشتیبانی سایت آمده است در طول یکسال احتمال دارد پیش بیاید مثل بالا نیامدن سایت در یک صفحه و یا یک فرم از سایت متصل نشدن به درگاه های بانکی و نکاتی از این قبیل لازم به گفتن است این نکات وقتی بدون هزینه می بایست از جهت شرکت دیزاین سایت به صورت خدمات پشتیبانی انجام شود.

که این غلط عمدی یا سهوی از جهت صاحب سایت نباشد به دلیل این که اگر مشتری در بخشی از سایت تغییری بوجود آورد که سبب به هم ریختن چیدمان یا پاک شدن بخشی از سایت شود شرکت طراح سایت می تواند در برابر درست کردن این اشکال درخواست وجه نماید که البته تا یک یا دو نکته را شرکت می‌تواند چشم ‌پوشی کند.

3- دادن بکاپ های هفتگی یا ده روزه یا ماهانه همچنین صحبت شده از وظایف شرکت دیزاین سایت می باشد که می بایست به صورت پشتیبانی به مشتریان خود ارائه دهد تا در صورت بوجود آمدن مشکل به واسطه غلط های اپراتور سایت و یا حتی هک شدن سایت بتوان آگاهی های اولیه را برگرداند.

در حقیقت پشتیبان سایت باید یک تکیه ‌گاه امنیتی اینترنتی برای یک شرکت باشد که توانایی داشته باشد از نظر مقاله یادگیری پشتیبانی سایت هم مشکلات ممکن را رفع کند و هم با بوجود آوردن مشکلی در سایت بتواند دلیل و عوامل بروز حادثه را شناسایی کرده و از بوجود آمدن دوباره آن ها دوری کند یک گروه طراحی سایت شرکتی  چنانچه گروه مناسب و با تجربه ای باشد.

می‌تواند در دوران پشتیبانی با دادن مشاوره های مناسب و سر وقت ، شما را از تغییرات بازار و شرایط های جدیدی که به صورت پیشرفت جهان تکنولوژی حادث می ‌شود اطلاع یابد و سبب پیشرفت و بهتر کردن هرچه بیشتر یک کسب و کار بشود. البته ارائه مشاوره سبب بهتر کردن سایت از وظایف پشتیبانی سایت گروه طراحی نیست.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • محمد هادی مقیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی